לימון אינטרדונטו, לימון איטלקי – תוסיפו לגינה שלכם סטייל וניחוח ייחודי.

חדש בהדר נוי – הלימון שכדאי לכם להכיר ולהביא לגינה שלכם:

לא סתם אומרים שלימון מוסיף המון. הלימון הוא אחד הפירות הבריאים ביותר, מלך המטבח שמשפר כל חוויה קולינארית והוא פרי שאינו מתליע כלל.

בעלי וחובבי גידול הגינה הביתית ייהנו מעץ הדר של לימון איטלקי גבוה ויפה, דל קוצים ובעל צבע ירוק עז עם דקורציה שמתבטאת בגזע עץ מפותל נקי מקוצים ומפרחים מרהיבים.

יתרון נוסף וחשוב שיקנה לכם עץ הלימון הוא ביכולת הנפלאה שלו להניב לכם פרי בכל ימות השנה במיוחד בחודשים יולי עד אוקטובר שבהם תקבלו גל של פירות בשרניים גדולים ומאורכים. את הפרי מומלץ לקטוף בזמן בתקופת שבירת הצבע מירוק לצהוב.

תעשו את זה בסגנון איטלקי! לכל חובבי המשקה האיטלקי המפורסם – הלימונצ׳לו. זאת הזדמנות טובה להוסיף לגינה שלכם עץ לימון איטלקי חדש ומדהים )גם אם יש לכם כבר עץ לימון רגיל(. ולכאלה שעדיין לא התנסו במשקה, זאת הזדמנות טובה להיפתח לעולמות וניחוחות חדשים הן בגינה והן בפן הקולינרי.

אז למה דווקא הדר נוי? הדר נוי מומחים באיקלום עצים ועל כן, תמצאו במשתלה עצים ועצי לימון יפים ומאוקלמים במיוחד עם יתרון חשוב מאוד – העצים נקיים ממחלות ומזיקים ובפרט עצי הלימון של המשתלה אינם נפגעים במחלת וירוס המנסקו שעלול לגרום להתנוונות העץ.

שתפו לעולם
Open chat
צריכים עזרה?
שלום! איך אני יכול לעזור?